2010-11-04

Godmorgon ! Idag skall jag ha en "ledig" dag ........ jag skall besiktiga bilen, besöka tandläkaren, göra klart bokföringen, åka till Miss Dee, betala räkningar osv. det blir inte så ledigt känns det som !!!!!........Skulle gärna sitta i soffan med en bok som jag fått låna och bara ta en promenad i det vackra höst vädret men det får bli när jag är pensionär. Hoppas min lilla bil klalrar besiktningen jag älskar ju den men kan erkänna att jag vanvårdar den kraftigt : ( städa bilar är inte min grej alls , speciellt inte när jag drar så mycket prylar fram och tillbax mellan butikerna som gör att den blir stökig............................................................................................................................................................................................Jag gör dessa prickar för att det skall bli lite mellanrum i texten jag har ännu inte kommit på hur man fixar den inställningen ??? Ngn som vet ??? vi hörs under dagen nu kaffet xoxo Kramen

Kommentarer
Postat av: anita

Lycka till med bilen!!! Låter som en härlig och avslappnande dag. Vi ses. Kram.

2010-11-04 @ 09:01:11
Postat av: Frida Jensen

Du borde skaffa dig en wordpress-blogg istället som funkar bra med Iphone, då du kan ladda ner den som en app. Väldigt mycket smidigare. Kram!

2010-11-04 @ 15:42:37
URL: http://fridajensen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0