2011-04-26

Vilken underbar PÅSK :)))

Ja det kan inte varit bättre väder under påsken än detta ! Vi hade kalas väder även i Norrland och vi har haft en urskön påsk med god mat och massor av sömn. Det har varit fokus på familjen och lugn o ro precis vad jag behövde vill säga ; ))


I dag när jag skulle hoppa iväg helt sönder stressad till tandläkaren så inser jag dock att min kappa hänger kvar hos mamma med bilnycklarna i ..... SHIT vad knäppt ! Det va bara o ringa och förklara för folktandvården vad som hänt och få en ny tid , tur att tandsköterskan va förstående. Så från att ha varit ap stressad så fick jag en riktigt lugn morran med långpromenad och fixa middagen för familjen ( spagetti & köttfärsås)

Sen blev det till att åka kommunalt till jobbet o det är ju helt underbart nu på våren,  man får ju lite sol i ansiktet och ser massa trevligt folk. Väl i butiken får jag se alla nya fina kläder som kommit medan jag varit borta !!!

Såååå himla kul : ))



Plaggen finns i olika färger och de är från Saint tropez : )

kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0