2011-01-13

Hej hej det va inte igår : )))

Ja nu är livet fullt av min lilla vovve som vi skaffat till familjen i jul : ) Det har tagit hela familjen massor av tid att hitta nya rutiner för att vår nya familjemedlem skall känna sig som en av oss. Sanningen är att han valde oss, när vi kom och skulle titta på valparna så bet sig denna lilla rackare sig fast i min mans jeans byxa och hängde kvar en bra stund, han bara låg och tittade på Ricki ! Jag ville ha en av de bruna valparna men när jag tittade på Ricki och Buddah (som han nu heter) så såg jag hur lika de var och insåg att det inte var upp till mig att välja.

Ja det blev helt enkelt precis som det skulle ....

Han är redan en liten Teberio, älskar mat, bus och att hänga med familjen hela dagarna : )
Tyvärr har jag blivit dyng förkyld och mår kasst just nu men hoppas det går över snart. Skall strax in till GBG butiken för en lite privat shopping kväll med en tjej. SKOJ :: )))
Det fotas till webb shoppen i full fart just nu, skall bli så spännande att se resultatet när jag inte har haft ett finger med i spelet (förutom att leverera kläderna) skönt att släppa kontrollen till människor man litar på.

Ha en trevlig kväll så hörs vi snart igen kramen  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0