090403

Hej hej hallå !

Måste berätta om min väns lilla tjej som är min älsklings unge ( förutom mina egna då !)  Hon är såå söt denna unge att man bara döör, hon har en stark personlighet och humor som en vuxen.  Lilla ungen har dock så känslig mage och en spy reflex som inte är av denna värld så en morgon när hennes pappa skall köra henne till dagis så harklar han sig lite, ngn sekund efteråt spyr lillan  som en gasell,  föräldrarna tror att hon har magsjuka men lillan förklarar att det är

-Äckligt när pappa gör - KKKKHHH KRAX,  så därför spydde hon ! Hahha jag höll på skratta ihjäl mig när W berättade detta, lilla gull ungen min ; )

Annars är allt bara fint, har förstått att många skall på brölopp i sommar och letar klänningar hos oss så jag ger er en prewiv av det som kommer i maj så ni slipper känna stressen .

499,95 :-399.95:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0