090419

Sköna Söndag ?

Eller är det Linn städar hela huset Söndag ? Idag skiter jag i det ( Lite ) har bara svept över med dammsugaren och trasan för det är min enda lediga dag denna vecka och jag skall vara lite "ledig"  

Har haft en härlig helg med fredag kväll hemma hos Faileys familjen, god mat poker och skratt. Deras hem är helt underbart snyggt, alla detaljer är noga genomtänkta och möblemanget är genomgående klassiska design möbler, italienskt kök osv. skeeet snyggt helt enkelt ! 

Lördagen bestod av jobb i Kungälv med Cia ,vi hade en härlig dag och en skön ström av kunder som var sugna på vår kläder.  Sen bar det av till Orovic familjen för grillkväll, kan helgen bli bättre ? Massa härliga vänner och skratt vill inte att det skall bli måndag riktigt ännu. Men jag ser det från den ljusa sidan jag får träffa ER 
Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0