Mässan i Köpenhamn !

090209

Hej !

Nu är vi tillbaka från mässan i köpenhamn, det har varit en helg med mycket fart och fläkt !
I år var mässan uppdelad på 4 mäss hallar (lite värdo tycker jag) För det var en massa väntande på transport odyl. som man inte riktigt känner att man har tid med. Vi var på Bella center hela lördagen och köpte in Repeat, Object, Oxxo samt lite annat smått och gott (Överaskningar till er ) Vi saknade Koola Anna dock ! De var inte med på mässan alls tyvärr ::::::

Söndagen gick till Yxxna (? Stavas det så??)  Och terminal 2 som var en riktigt cool hall en gammal banvagnsstation tror jag bestämt att det var, där hade vi Desigual, 10 feet Ichi och en massa andra märken.
Vi handlade en hel massa kan jag säga, svårt att motstå Desiguals collection heheh så ni kan kavla upp armarna det kommer en stor hög med kläder redan i början av mars !!!! Vi fyller på med Desigual hela året.

Intrycken var många men det är Bohemia Chic som gäller i vår ! ( Jag har ju redan sagt det men tjatar lite till)
Underbara under byxor till tunika och under klänning. Romantisk och samtidigt tufft om du väljer budda brallan till en fräck topp istället ! kul mode feminint och vackert med mönster och färger.
nu skal jag jobba vi hörs senare kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0