090601

1 Juni och sommaren är häär !!!

Åhh underbara efterlängtade, grönskande sommar som äntligen är här och skänker glädje och värme, mmmm jag kan skriva hur många superlativ som helst om sommar och sol. Har haft en underbar helg och festen i fredags va lyckad, Jag tog 10 feet klänningen : O   lyckorna brygga måste ni besöka i sommar och smaka deras goda mat och härliga atmosfär.

I lördags va det helt galet i butiken i k-älv så jag bara hann inte blogga ! Sen hade min lilla son S fotbolls turnering och kom 3:a så lyckan va total. Naturligtvis stack vi hem och grillade efteråt och njöt på baksidan (Inga galna grannar i farten;)

Söndagen va ju morsdag och jag fick fika på säng och present + vacker orkide, gull ungarna älskar att fika i sängen och sen är det bara att bädda i nytt för det är både smulor och lite oboy på lakanen. Ja efter fikat hade jag kraft att börja måla om glasverandan (äntligen) den har varit äckel bajs färg länge nog och nu är den vit och fin !
Senare idag skall jag och lilla F plantera örter och tomater som vi skall ha på hyllor på glasverandan.

Imorse möttes jag av frakt bolaget och det är ju som julafton ! 9 kartonger kom puuh ! mycket roligt och passande till sommar värmen sååå klart , se och njut ! ( Finns i gbg imorgon )



Finns i 2 färger som synes och en vit/grön 299.95:- super stretch sitter snyggt !




Äntligen ! långa linneni 5 färger från vila, kvaliten är super ! 129.95:-



Sommar kjol 259.95:- kan ha högt i midjan eller på höft !



Härligt marint i sommar ! figyr sýdd kavaj, kort i midjan 359.95:-

mer bilder i morgon 
kramen

Kommentarer
Postat av: Annika

Fick provat kjolen idag..den var grym!! Ha en härlig ledig dag..hoppas du hittar ngt kul till barnen samt att du får till tapetseringen:-)



Kramiz

2009-06-03 @ 13:38:14
URL: http://smatufft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0