090605

Hej Hopp !

Idag har jag börjat morgonen med en kurs i Indesign, det va hur kul som helst nu fattar jag lite vad jag skall göra ju !!
Det va AHA upplevelser hela tiden såååå göööt t att lära sig ngt nytt och utvecklas man känner sig gryym.

Efter jag studerat på design högskolan så lovade jag mig själv att aldrig sluta utbilda mig och det löftet har jag hållt stenhårt, det värsta jag vet är människor som liksom fastnar i ett beetende och inte kommer ngn stans.
Du kanske inte träffat dessa människor på ett bra tag och när ni väl ses så är det samma skämt ,samma beetende och samma samtalsämnen, så allt känns som en gammal äcklig repris som du sett 10 000 ggr och kan varenda replik och du bara veeet hur kvällen kommer sluta !!!!!  hahahhah

Ja så kan det vara, jag är i Kungälv idag och här är det ganska lugnt för alla tar studenten här idag, det tutas och tjoas en hel del kan jag lova !

Så här såg det ut i morse när jag öppnade butiken



härligt hagel hela västra gatan va täckt av snö !

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0