2010-12-13

Firar lucia med mina älsklingar nu på morran i Kyrkan och det va riktigt stämmningsfullt : ) Men resten av dagen skall jag bara skämma bort mig själv faktiskt !!!
Tror att man jobbat lite för mycket när man tycker att det är irriterande att små prata utan att ta viktiga beslut, när man inte kan uppskatta en trevlig lunch utan att känna att man är oeffektiv, när man helt enkelt inte låter hjärnan vila några sekunder av dagen utan den går på högvarv 24 h varje rörelse varje ord skall vara av betydelse 8 I.
Nä idag skall jag varva ner och reflektera över var jag är i livet och vart jag vill vara.............
En fin person frågade var jag ser mig själv om 3-5 år och det kunde jag svara på utan att behöva tänka 2 ggr. Svaret kom från huvudet men när jag tänkte på det efter vårt samtal så säger hjärtat ngt annat, det är ju inte bra !
Min livsfilosofi är ju att leva och må bäst när hjärtat och huvudet är överens ? Dax att leva som man lär.......!

Hmmmm... ja det blir lite av tanke nöten idag eller kanske vi struntar att använda huvudet och bara ÄR & MÅR hela dagen ; )
jag längtar så till julen när jag skall vara med min härliga knäppa familj i Norrland. Mina älskade syskon och mostrar, mor & far, mormor hela tjocka släkten alltså !!!!
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0