2010-12-28

Shopping i Sundsvall : )

Min man och jag har en tradition att alltid åka och shoppa lite i Sundsvall när vi är här över julen, vi käkar gott och myser i butiker hela dagen. Så imorse åkte vi till S-vall för att shoppa loss lite men det blev tyvärr inget handlat alls !!!
Vet inte vad det berodde på men jag och min gubbe tappade lusten totalt när vi promenixade runt i affärerna, detta fick ju mig att tänka på hur viktigt det är att skapa en bra stämmning för kunden i butikerna så att de känner att de vill handla........ Så det sitter jag nu och funderar på hur man gör på bästa sätt och vad är det som väcker köpsignalerna ? 

Personalen självklart grym, men alla sinnen behöver komma till freds och lite adrenalin skall väl pumpa för att kläderna är sååååååå znyyyggga ?? mmmmm det är mycket man skall tänka på för att det skall blir helt rätt : )

Ja annars är det nyårs kläder som är högaktuellt just nu bland alla 4 systrar utom för mig, jag är sååå lycklig att det redan är fixat och klart ! min fina svarta långa spetsklännng och röda svin höga pumps kommer sitta som ett smäck ; )
Imorran bitti skall jag och yngsta syster köra en repa i Härnta city för att hitta hennes klänning till Nyår jag tror vi kommer lyckas skit bra !!!

Min klänning : )


www.sweetstar.se

kramen

Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Wow den var supersnygg!

Jag saknar alltid dig när jag läser dina inlägg. Goa vännen, det är alldeles för länge sedan...



Gott nytt år och hälsa hela stora familjen!



Frida m familj <3

2010-12-29 @ 08:09:45
URL: http://fridajensen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0