2011-04-02

April April !!

Ja igår fredag va en härlig dag med 10 kartonger i leverans till butikerna blir man alltid som ett barn på julafton !
Jag har ju sån tur oxå att min ängel alltid dyker upp precis när hon behövs som allra mest och hjälper mig att hålla tidschemat som ofta är rätt tajt ...... Tusen tack Anita du är bäst !!!


Efter att jag kört från Kungälv till GBG butiken med massor av varor och packat upp allt där med hjälp av min andra ängel



så fin är hon i denna jacka oxå som kom igår !!!

Så bar det av till Rondo för att få middag och se Robert Gustavsson med min man och några av hans samarbetspartners,  det blev en underbar kväll med god mat, roliga samtal och varm stämmning. Ibland blir det bara så himla bra fast man är nya ansikten som träffas för första gången så jag tackar och bockar för en underbar kväll pösss på er !!
Robert GUstavsson bjöd på en super kul show och jag skrattade så det gjorde ont i magen


Hela morgonen har jag fått berätta ett av skämten från showen för Lilla F och stora S flera ggr för de skrattade så mkt:

-Nä igår kom jag inte upp ur sängen för att mata fåglarna i dammen, så jag fick ligga och stoppa brödsmulor i näsan för att mata kråkorna !!!

hahahah hihihi sicken galning han är

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0