2011-04-18

Måndag : 0

Ja en super härlig underbar måndag med solsken och underbara kunder i butiken : ))) Sen när det bar av hemåt så började allt möjligt att krångla .... telefonen är hel knäpp går ej att ringa till och inte heller funkar det att ringa någon,  Blir ju helt handikappad !!!!!!!!

Sen tar jag och går o handlar glass med lilla F för att mysa lite + promenera med Budda då tappar jag hundens koppel rakt i en gegga pöl så stackars vovvsingen blir helt geggig och luktar blääää ....  jajaj ingen mening att stressa upp sig utan jag fortsätter lugnt o fint att promenixa, väl hemma så känner jag att det e lika bra att bada hunden och ge han en uppfräschning. Det går ju fint som vanligt, till att vi skall föna !

efter 2 minuter säger min kära fön bara  POFFF och det brinner till och den slutar funka !! Arrggghh nu sitter stackars hunden och är genom blöt och jag kan inte föna honom buhhuuu mitt tålamod är slut och jag blir riktigt tjej sur !!!

Ja så kan det gå vissa dagar men efter att vi bakat en super god äppelkaka så blev allt lite bättre !!


Imorran startar vi MID SEASON SALE i butikerna Kom förbi ::)))



Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0