2011-02-01

Hej hej Tisdag !

Godmorgon efter helgen : ) Ja idag börjar man bli människa igen efter en helg full utav skojiga saker och syster yster som varit på besök. Vi började fredagen med att hänga i soffan med vin och pizza och massa skvaller sen lite skönhetssömn. Lördagen blev ett besök till Kungälvs butiken och shopping där, min systers kompis Emelie kom och gjorde oss besök (super go tjej)  i Kungälv så det blev lunch och fika

Vi planerade middag och utgång på kvällen med massa underbara tjejer så vi drog oss hemmåt för att förbereda oss. Middagen blev på Soho där vi överraskades av att Linus Rosenberg numera är Souschef BRAVO han är ju en grymme kock. Nu va vi tråkiga och käkade cesarsallad de flesta av oss men den är ju bara så god där !!!! Kul att se Linus alla fall han va ju senast på Meet och jobade, där de oxå har kalas gott käk.

Sen styrde vi mot Sweet i GBG för lite shopping och bubbel, där hängde vi ett bra tag för vi tjattrade så mycket att klockan sprang iväg till 0100 innan vi styrde mot Avenyn och Lounge.
Tänk så mycket man skrattar och trivs när man får vara med dem man tycker så mycket om en otroligt bra energi blir det TACK TJEJER jag behövde detta !

Mitt spöke verkar inte ha kommit iväg härifrån  by the way ! Jag måste ta hit Diana nästa vecka så hon får göra ett nytt försök för vi både hör och känner honom igen väldigt tydligt det är inte obehagligt men jag tycker synd om honom att vara jordbunden.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0