2011-03-31

Onsdag : ))

Hej hopp i rusket ! Sitter och jobbar med lite ditt och datt och funderar över allt möjligt. Har precis haft besök av Min Jen och vi hamnar ofta i att stöta och blöta saker och ting , idag va inget undantag utan vi satt och klurade på varför kvinnor är RÄPIGA hahahahha JA  just det  ! vi är ju det,,,, i olika grader naturligtvis:))

Om 100 grader är max skulle nog min man tycka att jag är ca 95 grader hihihi eller ??? 

Ja det är intressant att tänka vad man själv tycker och sen lyssna hur andra uppfattar en !

Jag har haft min grannes dotter här som shoppat lite kläder till ett stort vernissage i Berlin,  naturligtvis blev det en Lipsy klänning som hon skulle bära på denna afton.

Här kan ni se vilket vernissage det är :


http://www.camerawork.de/lang-de/ausstellungen-mainmenu-145/zukige-mainmenu-147.html

Utställaren är ingen mindre än hennes Pappa : ) Coolt va !!

Jag älskar hans bilder här är ett exempel:



kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0