Wannabes

Nya grejer i butiken, är väldigt lycklig när jag packar ur kartonger med massor av nya kläder loving every minute !!

Skall lägga in nya bilder i morgon så ni får kika vad jag har fått.

Men nu skall jag bitcha lite om ditt och datt som stör mig

Det är så här att vissa människor lever livet efter ett manus en förebild eller kanske i en illusion av att vara något de absolut inte kommit till jorden för att vara. Det blir ju bara så fel ...... Att köpa en image och sätta på sig ett skal, att snacka om något som man absolut varken känner eller tycker bara för att man tyckte det lät bra när någon annan sa så. JA vad fan är det egentligen ?  Blir helt tom av att tala med sådana människor, står som en holk och gapar och håller med. Det är ju tur att man har goda vänner att ventilera med när när det håller på koka över, att få spy ur sig skiten man känner och skratta och gå vidare i livet.
Dessa klonade kopior finns överallt och de både hörs och syns tydligt, de har lixom en spännig yta och ser lite små tykna ut, de är inte snälla utan tvärtom lite små elaka. De smittar av sig och sprider sig som en förkylning verkar det som för jag stöter på fler och fler ( Eller bor man i fel område?) Skall fundera på det. /Eller har DE flyttat till fel område), flyttat hit med ngn j-la illusion om hur de tror man ska vara. 

I folk mun kallas de 

-Wannabes

 De är inte längre bara i kändis kretsar utan mitt ibland oss,, OCH vill vara något de inte är.

Nä vad säger ni,  vi gör som i Norrland - Va dig själv för en stund !  KraM

Kommentarer
Postat av: Chanélle

Grymt bra skrivit! Go girl!

2009-01-15 @ 12:06:42
URL: http://chanellecrozzoli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0