090405

Hej hallå !

Har haft en härlig helg med en ute kväll i går, vi firade Cia som fyllt år i veckan med drinkar och middag. Vi käkade på Blomstermåla i Särö och jag kan säga att även om sällskapet och omgivningen tar andan ur dig så blev maten en besvikelse. Jag började med musselsoppa som förrätt och den smakade bara grädde & smör till huvudrätt tog jag långa med kroppkaka fylld med svamp. Långan var örtinbakad men smakade tyvärr bara salt !!!!!! Yeak jag hatar att få såååå dålig mat att man bara vill resa sig och dra jag orkade inte ens klaga ! (Så skit var det )  Men vi valde en chablis som va sket god så jag klunkade i mig vin för att bli mätt och det blir ju rätt kul dåå ,, hahah nää ingen större skada skedd lagom salongs berusning. Vi lämmnade Blomstermåla kl 1200 och åkte hem och nanade sött .....

Kramen 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jaa maten var katastrof, och Pål klagade faktiskt, så nu fick vi en ny middag på Blomstermåla.Vilket faktiskt inte var mer än rätt, med tanke på vilket selebert sällskap de annars hade missat. Stora kramen på dig och tack för senast.

2009-04-07 @ 18:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0