090409

Påsk !

Hej alla godingar ! Nu är påsken här med massa härliga röda dagar så jag får vara hemma och rå om min familj. Har jobbats lite mycket under vinter månaderna så kvalitets tiden är super viktig just nu ( plus egna tiden hihih)
Det fina vädret bidrar till x-tra glädje : )))  

Nu har Ichi byxan äntligen kommit till butiken så som vi väntat ...... har haft många samtal med frågor på när skall de levereras till butiken och nu mina kära är de här !  såå välkomman in om ni skall hinna få tag i ett par (många har köpt 2 st )

För er som inte vet vilken byxa jag talar om så visar jag bilder nedan :

Kramen


Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Åååååå de var snygga! Fasen att man aldrig kan komma ner till affären då.

2009-04-09 @ 14:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0