090413?

Match dag ! 

Ja idag smäller det för Qviding, första matchen och premiär för mig att heja på dem ! 
Bara det kommer göra dem till vinnare ;)
Skämt o sido så skall det bli väldigt kul att kolla på eftersom vår goa Gocka spelar med det laget och nu när min gubbe Ricki är med o assisterar så blir det lite som den gammla goa tiden för oss allihopa ( alltså fam. Jensen & Teberio) Jag har inte sett Frida och barnen på flera år så vi lääängtar verkligen.

Annars så har påsken varit helt underbar med väder och vind, vi har varit hos Cia i Hällvadsholm på lördagen super mys ......
Vi va i Bovallstrand och käkade lunch på söndag och det va ett "saltkråkan" ställe allt fanns förutom Båtsman. Jätte kul att få se en del av västkusten oxå för jag har aldrig varit och kikat där tidigare, till sommaren skall jag till Smögen det har jag bestämt. 

I morgon är det jobb och jag har ny energi efter ledigheten vi ses 
Kramen 


Kommentarer
Postat av: Erica W

Ååååh,det är Allinkatu-gänget+några nya medlemmar då! Skulle sååå vilja träffa er alla! Puss&kram!

2009-04-13 @ 17:46:16
Postat av: Frida Jensen

Så roligt att se er! Så fina barn ni har med, men det visste vi ju sedan länge. Jätteskoj att ses! Alice frågade i bilen hem om inte Filippa kan komma och leka snart? Och hon vill hälsa på hos er. Så nu får vi skärpa till oss.



Erika: Du/ni får väl ta stora dansbåten över och hälsa på?

2009-04-13 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0