090422

Gladiator !










Ledig !

Hej hopp, idag är min lediga dag och jag har varit upp sedan kl. 0700 för att fixa med kidsen,  matsäckar och bokrecenscioner mm. Morgonen började härligt och så skall dagen fortsätta tänkte jag ! Det blir en repa på stan för jag fyller ju år här i maj och är väldigt sugen på den nya parfymen från Juicy Couture, måste testa den en gång till innan den åker upp på önske listan.  Annars är det ett par skor från Bianco som ligger näst högst upp, blev så besviken igår när de ringde ang. gladiator stöveln som jag bokade för 2 månader sedan och sa att de "råkat" sälja min 39 till en annan kund !!!! Whattta !!!!! 
Jaha sa jag lite små surt och ringde runt till Biancos GBG över, hittar den på Frölunda torg och sticker dit efter jobbet för att inhandla ,,,, men vad händer jo ett av spännena sitter rakt på min fotknöl och skaver mig galen. -Fan rent ut sagt lackade ur vad är det med mig och skor ? skall jag få vandra barfota resten av mitt liv ? ÅÅÅÅh såå boring inget köp blev det men hittade ett annat par som jag tror jag vill ha....


































Kommentarer
Postat av: frida

Vilken jäkla otur!

De var jättesnygga båda två, men de första ser ju lite bekvämare ut. Men det beror ju på hur och när man ska använda dem. Jag hade önskat att jag kunde gå i höga klackar, men det passar ju sällan in i mitt hemmamammaliv. ;)



Du få visa sedan om du fick tag i dem och om de blev dina.

2009-04-22 @ 09:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0