Kvällens skvaller

Min vän sa att jag skvallrade när jag skrev på bloggen ! Ja kanske är det att skvallra när man skriver av sig massa intryck och känslor - Är det därför sååå många tycker om att blogga ? ALLA älskar ju att skvallra lite.

Min man kollar fotboll och jag sitter och funderar vilken fondvägg som skall sättas bakom min soffa, jag ska kopiera Cias vardagsrums tapetsering nämligen, är kluven vilken tapet jag skall välja ! ( Har bild under mars, härlig dag, på cias rum) 

Kollar in engelskatapetmagasinet.se men hittar inget jag vill ha ! Skall jag köra på en svart tapet med guld igen ? blir det för mörkt ? Shit va svårt ! 

Visar en bild från min absoluta favvo butik bohem i stockholm. den måste ni besöka om ni är i Hufvudstaden helt grym älskar deras stil Vad tycks ? Bohem.se om ni vill ha inspiration.



Så skulle man ha det !

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0