0908?

Hej !
Jag vet inte vilket datum det är idag ??? Typiskt söndag kan man säga !
Hur som haver så har helgen gått alldeles för fort, idag är det söndag och solen skiner, ,,,vi skall dra ner på finnkampen och kolla in hur det står till med alla finnar & svennar.
Har inte mycket att berätta när jag bara varit hemma och städat och slappat hela helgen tyvärr men det behövs är rätt sliten och övertygad att jag fått lite nya rynkor i pannan.
Förresten appropå finnar så fixade jag mitt egna SPA här hemma igår .....; ) Nu är jag ren och fräsch lite röd på näsan bara efter våldshantering av porer hahhahhahha...... ni som känner mig vet att jag är helt galen i att klämma porer och sånt, attackerar gärna allt som visar sig ,,, allt för många av mina vänner har fått utstå min besatthet av detta. hehehe
(Även lilla syrran blev nedbrottad och klämd på vid sin första poris som 14 åring)
hahhah helt knäpp e jag så se upp visa inte upp ett nylle fullt av klämmisar i min närhet för då kan jag inte svara för mina handlingar .................!
kramen

Kommentarer
Postat av: cia

Ja jag kan intyga min man har varit offer. Det var detta jag menade förut när vi talades vid,men sagt med lite finare ord.



Går jag inte sökande och frågande inåt mig själv, så går jag utåt i attacker på andra

inga andra vägar finns.



av dr Deepak Chopra.

2009-08-31 @ 12:18:00
Postat av: Anonym

Ja jag kan intyga min man har varit offer."By the way "Det var detta jag menade förut när vi talades vid,men sagt med lite finare ord.



Går jag inte sökande och frågande inåt mig själv, så går jag utåt i attacker på andra

inga andra vägar finns.



av dr Deepak Chopra.

2009-08-31 @ 12:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0