090804

Godmorning Tisdag !

Hej hej hallå ...... idag faller regnet ner från skyarna IGEN !!! 

(Blir såå trött på detta så jag väser här hemma som en sur gumma som inte fått kaffe på länge.)

Idag skall jag o Tina ha en dag ihop, vi har fortfarande inte setts sen hon kom hem från Semestern helt knäppt !! 
Men så är det när vi jobbar som vi gör, vi snackar en del i telefonen dock hihihih.... 

Så en mys dag med lunch och planering, lite inköp för hösten står på schemat idag. Jag skall hoppa i duschen nu och fixa till mig lite, imorgon är jag tillbax i Kungälv då skall jag kika in på Studio Fame som har renoverat och gjort om lite i salongen har hört att det blev super snyggt ; ) 

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0