090812

Hej hej hallå !

 Vilken konstig dag det varit !!! 

hela jag känner mig vimmelkantig av allt konstigt som händer ,,, börjar med att mötet i morse kl.1100 han dök aldrig upp och jag har inte hört ett ljud konstigt ,,,, sen ramlar dammsugare ner och tar med sig massa grejer i fallet så det dundrade på hela västra gatan spoky !  Har haft folk i butiken precis hela dagen så jag har inte hunnit käka ens (buhuuu grin fia nu )))) Ni kanske inte känner mig så väl men om vi säger att Skalman har rutiner i sitt ätande så är jag Skalman med inbyggd mat klocka och óm jag inte får mat sååå blir jag såå sur och förbannad att man skall passa sig j-ligt noga för att säga fel saker !

Ja det va denna dagen på företaget då Imorgon skall jag vara i GBG så kom förbi och säg hej !!!

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0