090822

Lördag & ledig !

Ja vi har nya rutiner i företaget jag skall vara ledig lör & sönd sååå himla gött känns det att få 2 dagar sammanhängd ledighet : O rena rama lyx livet nu för tiden.... hihihi 

Så min lediga helg har jag spenderat lugnt och stilla hemma med familjen varvat ner lite och jobbar med näset dagen som snart är här ( 5 september smäller det ) Imorran söndag skall jag ut i skogen och jaga kantareller med ungarna hoppas på sol.

Vårt internet har brytit ihop i Kungälv varken mejl eller annat funkar så det är lite av kaos måste jag erkänna, får riktigt dåligt samvete om ngn har försökt kontakta oss och det inte funkar men problemet är under utredning så vi hoppas att det snart skall vara fixat.

Nya jackor från Saint Tropez har kommit till butik både skinn och tunnt vindtyg glansigt riktigt snygga lägger in en bild på måndag.

Nu skall jag åter kasta mig över godis skålen och köra rygg läge tills John Blund kommer och hämtar mig 
God natt mina fina 

Kramen



Kommentarer
Postat av: Frida

Å vad skönt för dig (och de andra i fam) att du får vara helgledig! Det är du väl värd. :) Lycka till i skogen och gå inte vilse.



Kram!

2009-08-23 @ 07:31:01
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0