090827

God kväll !!

Äntligen har jag fått tillbax internet ,,,,,, himlarns vad beroende man är av det , inget har funkat för mig dessa dagar när jag suttit utan nät kännts som om jag tappat kontakten med omvärlden.

Är rätt trött och sliten nu när det varit en vecka med 12 timmars arbetsdagar, vi har vårt sista inköp för denna veckan i morgon som tur e och sen skall jag vara ledig i helgen igen. Imorran är det inköp hos Vila, vi kommer säkert kika förbi hos Object oxå för att säga hej till gulliga Terese som är deras säljare.
Har hört att Vilas vår kollektion är bättre än någonsin det skall bli väldigt intressant att se, jag älskar vilas kläder och deras priser hihihi....
Vi kommer kolla på lite express plagg oxå för det är lite tomt i butikerna tycker vi ; )

Började se en serie igår som en vän tipsade om som heter True Blood på svt1 22.00 torsd.
Jag blev helt hooked älskar den , snacka om annorlunda !!! har ni inte redan sett den så kolla in den och berätta vad ni tyckte för antingen så hatar man den eller älskar man den, det finns inget mitt i mellan. (( Helt sjuk serie ))

Det va allt för mig ikväll  Pöss &

kramen



Kommentarer
Postat av: Frida

Å vad kul med Vila! Jag tycker att de har galet mycket snygga kläder till bra priser. Ska bli kul att komma ner och kolla. Kram!

2009-08-28 @ 11:33:16
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0