Bubblor oooooooooOOOOOO

Hejsan

vad tycks om vårt bubbliga skyltfönster ?? Fick lite inspiration när jag städade undan allt julpynt från skyltfönstren och kom på att vi Bubblar ganska mycket här hos oss ....( mest strunt men So What ! hhihihhahaha )

Har även packat upp nya fina bolero koftor som kom från Vila idag och skyltat om i fönstren med lite vår nyheter.

Vi har snö och minus grader och vår nyheterna börjar ploppa in, hmmm vem vill köpa en vår jacka tro?
Ni kan kolla in Boleron på bilderna och de kommer finnas på webb shopen inom kort  www.sweetstar.se

Jag och min kollega håller på att planera en skit kul grej i slutet av januari för våra kära vänner,,,, det är lite hysch hysch ännu men okej några ledtrådar får ni : Sweet , galet kul, champagne ( Vad annars ?) snygga kläder, Cash mmmmhh
Blir ni nyfikna ? Jag vet det är så synd för er som inte får en inbjudan men ni kommmer kunna följa med här på bloggen.

Nu skall jag skura lunch rummet fast jag är mätt som en pannkaka så vi höres senare BIG oooOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0