Elle Galan

ÅÅhhh Yeah !!!

Har invigt fredag kvällen till att följa Elle galan via nätet bloggen de har var inte den bästa men det fanns många roliga tävlingar och lite ditt och datt info som jag surfade runt på www.elle.se, jag deltog i en Decleor tävling som jag sååå gärna skulle vilja vinna.....

Jag började faktiskt redan i morse att kolla runt om Elle galan för när jag gjorde mig i ordning framför spegel med The voice TV i bakgrunden hör jag Josefin Craaford lägga en såå jäkla hemsk kommentar:

- Jag vet inte vad jag skall ha på mig, igår när Katarina var här berättade hon att hon köpt en klänning på REA för 10.000:- som kostat 20.000 kr och den va ursnygg. Jag har letat i hela stan men det finns ingenting och jag tänker minsann inte ha ngt gammalt rea plagg !!!!!

Shit !!!!,, tänkte jag hon bara tvär sågade stackarn som hostat upp 10 000:- för en klänning,,, Sågad bara för att den va på REA !!!!!   hmmm hur ytlig är man då ? 

Hur som haver så blev jag glad när jag såg att Carina Berg vunnit -Årets bäst scen och festklädda

carinaberg


Jag gillar Carina Berg, hon är så cool och verkar ha mer mod än de flesta


Nu en stor god natt kram natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0