Fredag kväll

Fredag kväll och jag är helt slut,, fråga inte varför det har varit en lugn vecka. Fick iof sig tråkiga och roliga nyheter ang familjen idag. Det ena var en förlust av min mormors bror och den andra var att min lilla kusin skall bli pappa, helt galet men sjukt romantiskt när man bara är 18 och vill bilda familj. All lycka till er !!

Ja själv är jag lycklig att mina små börjar bli stora för vi har så kul ihop, jag köpte ett klassikt Kina schack häromdagen och vi spelar alla 4 på kvällarna och ungarna vinner snart mot oss  Och JAG är en gammal mästare !!!! Har alltid älskat pussel spel och alla möjliga spel för den delen. I morgon kommer jag att ha 3 modeller från Kungälvs handbolls klubb i butiken i Kungälv. De skall stylas och dressas för att PR oss lite och sälja lotter för sin klubb under Junior SM i Kungälv.   
Jag skall fota massor och skriva om lördagens bravader, nu skall jag rocka lite gammal Michael Jacksson och ta ett glas vin.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0