Mode + Handboll = SANT

Hej !

ja visst mode och handboll går hand i hand ,,

Så kul att börja morgonen med att träffa 3 super goa tjejer från Kungälvs handbolls damer,  som jag skrev i går så är det Junior SM här i Kungälv i helgen. Sweet har idag klätt och stylat 3 tjejer från Kungälvs HK och vi hade kul kan jag lova, vi började med att prova lite olika outfits direkt när tjejerna kom. 

Jag trodde att Josefin skulle vara enklast men ack så fel jag hade, vi provade 4 olika outfits tills vi hittade rätt. Hon passade i allt men kände sig inte riktigt hemma förrän vi testade Object klänningen och de svarta spets leggingsen (se bilder) Sen när vi kom till sminket valde jag lite rosa toner vad tycks ? Jag tycker hon blev super snygg.... 

Alexandra var den som först hade Object klänningen men fick hon syn på Koola Anna klänningen med fransar och blev hooked.  Så den blev perfekt och nu märkte jag att brudarna ville ha fin klänningar gud va kul !!!
Alexandra har självfall i sitt hår men hade plattat det på morgonen så när vi började styla håret var det en omöjlighet att få volym i det, som tur hade jag min ghd tång som fixade snabbt och enkelt fina lockar som  passade henne perfekt. Vi valde lite bronz rosa toner till hennes make up.

Veronica testade ett par lila 10 feet jeans men när vi såg att de andra 2 skulle ha klänningar så tog hon den urläckra 10 feet klänningen istället. Vi tog ett par svarta nylon strumpor under och det blev såååå fint. Vi valde sen att lägga gråa toner till Veronicas make up för att framhäva hennes snygga ögon.


Tusen tack tjejer för att ni ställde upp och hade en så go inställning hoppas ni säljer massor av lotter
xoxo Sweet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0