NYTT ÅR !!

Välkommen kära år 2009 !

Detta året skall bli det allra bästa någonsin det känner jag i hela kroppen, det är en rättvisans år och rättvisan det är en av mina absoluta bästa vänner i livet. Rättvisa ärlighet och kurage finns det för lite av, jag måste tacka en speciell person som kom in i mitt liv under en kort tid men som gav mig så mycket ( Ni vet en sån liten ängel som dyker upp ibland och påminner om att himlen finns på jorden : )  Hon sa till mig

-Linn det är dags att krulla ut ryggraden ! det krävs kurage och mod för att leva i en värld med högt rättspatos.

Tack du

Dessa orden kommer jag bära med mig hela livet.

I år som alla andra år har jag givit nyårslöften, (mina nyårslöften bryter jag aldrig) det är större sannolikhet att jag ertappas naken på stan än att jag bryter mina nyårslöften.
Jag kan inte avslöja dem men jag har 2 st och när de är avklarade kommer jag berätta vad det var. När man blickar tillbaka på året så har det varit ett tufft jobb år, har gjort väldigt många arbetande timmar men jag har haft så kul så det känns knappt. Nu i januari och februari skall vi åka på mässor och köpa in kläder det är ganska intensivt och pressande men väldigt kul. Modet i vår och sommar skulle jag direkt döpa Bohemia Chic      ( -Me like ) 

- Budda brallan med +1 par MC kängor och en schysst figursydd kavaj och en lite oversized blus under så är du SWEET  SWEET

Jag känner till och med att jag skulle vilja göra dreads i håret för att fullfölja stilen men det kanske är lite överdrivet ?
Hur som haver så blir det en underbar vår med massor av snygga kläder stora kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0