Obama !

God morgon !

Ja igår blev det klart att Barack Obama är USA:s president , guuud va skönt säger jag bara. Han har varit min favorit länge nu och han kommer göra underverk för det landet. Obamas prsonligehet är så äkta och hans engagemang verkar inte ha några gränser samtidigt som han inte blir en mespropp, (tuff balans att både ha hjärta och hjärna) 

Han kommer vända den dåliga trenden känns det som även om det kommer ta tid ! USA är ett så nedgånget land på många sätt inte bara ekonomiskt utan mänskligt oxå, tänk bara alla projects som folk forslas till när man inte vet vad man skall göra av dem ! Där växer barn upp runt droger och kriminella och får en vriden syn från tidig ålder, självklart kommer de inte ge samhället annat än trubbel tillbaka som tack så jävla mycket för hjälpen. Alla barn föds oskyldiga och vi skapar dem genom att ge en ohälsosam miljö från födseln. 

Vi föds som original och dör som kopior

Så sant, jag är ännu lite original men måste säga att min uppfostran speglar många beslut jag tagit i livet och det är jag glad för.

Jag jobbar i Kungälv idag välkommen förbi och tjingsa  !

barack-obama-is-on-fire.jpg


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra skrivet, hoppas du har rätt.

2009-01-21 @ 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0