Tävlings dax !


Jag är med och tävlar i Arandurs fototävlingen där man kan vinna ett presentkort hos tvspelsweb.se. Vill du också vara med? Klicka här.

Stolt stora syster !
 
Jag har anmält mig till denna tävling och mitt bidrag är ett foto som jag tagit på min lilla yster Frida 25 år, hon ställde upp och modellade när vi hade premiär för vår webb shop. Hon blev sååå fin på alla kort att det är helt sjukt ! Vår mor sa
- Nä men det där kan inte va Frida ! ( Hon  är oxå lite knasig men ändå !)

Inte många kände igen henne, inte för hon är ful ivanliga fall men hon har en rockig stil, så denna bild tycker jag speglar henne, visst ser hon ut som en ängel ? hon är världens goaste tjej med det varmaste hjärta du kan hitta ( hon är singel )
Ja det blev en liten kontakt annons nu .......

kram  


Kommentarer
Postat av: Johan

Faaaaan vilken pingla, kan man få nr någonstans.låvar du att hon kommer att anländer i detta skick.

2009-01-22 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0