090707

Goddagens !

Ja då va man tillbax på jobbet och började med att röja lite eftersom jag har varit slö i sommar värmen och inte orkat städa eller fixa så mycket.
Vi har fått in lite nya högsommar styles som jag visar nedan och vi har fått hem höst jeans leggings från Vila skit snygga gråa med lite slitningar.

Har haft en hysterisk rusch och satte mig i lite koma nu, började då tänka på mitt hår som borde fixas lite, är dyng less på hela huvudet vill nog ha långt hår igen heheheh ...... nån kommer säga  -vad var det jag sa !!!

Här kommer bilder:



Älskade linnen från Object sitter SÅ fint 



Ville bara visa hur fint jag fixat i ordning borden idag ; )

Kramen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0