090715

Tjaba !

Igår spenderade jag dagen i bilen ,,,,,,,,,,,,,,,, det va riktigt kul för jag och min gubbe stötte och blötte massor av frågor kring livet och dess stilla gång.
Vi var på riktigt funderar humör och hade djupa samtal ang. människor , hur man väljer att leva och varför ! Ja så det gick snabbt upp till Örebro dit vi körde först för att träffa min kusin. och hans nyfödda baby som bara va helt ljuvlig och helt underbart söt, de är en sån söt liten familj nu !

Sen bar det av mot S-holm för att hämta barnen som vi längtat efter i 10 dar nu åååh vilket kärt återseende det blev.
Vi hoppade in i bilen och körde mot GBG och som vanligt stannade vi i Södertälje för att äta på Kolgrillen mums säger jag bara om ni inte varit där skall ni prova deras Mix grillspett !

Vi har fått lite nytt i butiken som ´jag skall packa upp vi höres

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0