090716

Min Prinsessas födelsedag !

Idag fyller min lilla sessa 7 år ! Som vanligt firade vi med fika på säng, sång och paket hon va naturligtvis redan vaken och log brett när vi klev in i hennes sovrum.

Jag är i GBG idag det va väldigt längesedan , känns super kul att vara här ! Sitter och funderar vad vi skall göra med det lilla utrymmet vi har mellan butik och provrum ? Någon som har ett kul förslag ?
Skriv gärna vad ni tycker skulle passa jag har lite sommar hjärna och kommer inte på något.
 
Jag har redan haft massa spring i butiken och nu börjar magen kurra lite måste naturligtvis luncha på Kalaya idag älskar deras kyckling med cocos och ris mums !!!!

kramen
 

Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Grattis till Filippa!

Visste att det var den 16:e, men hade ingen koll på vad det var för datum idag. Lustigt för Linnéa ville träffa henne på träningen idag, så hon ringde precis till Rikard.

2009-07-16 @ 15:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0