090729

Hallåj !

Nu har jag varit lite ledig och helt enkelt inte orkat blogga alls ......

Det har varit gött och bara struntat i mobil, dator och tv i flera dagar, har bara rensat hjärnan från alla influenser utifrån och koncentrerat på mina egna tankar. Det måste vara för att min kära kollega äntligen kommit hem från sin semester som jag kunnat slappna av så  ; )  Så skönt att hon är tillbax  jag vet att ni oxå saknar henne .......

Vi kommer ha gbg stängt mån-tis nästa vecka oxå för att sen komma in i våra höst tider igen... bläää det ordet känns inget bra alls HÖST.

Men som en kund sa:

- Tur att Desigual finns så att hösten har ngn mening.

Vi har fått ännu mera höst kläder i dag, härliga koftor från Ichi  som jag kommer visa bild på senare under dagen.

Annars så rullar allt på som vanligt i livet denna helg Skara fotbolls cup, nästa helg systrarna kommer och vi skall på Madonna, helgen efter det jag och Tina skall på mässa i stokholm och helt plötsligt är det september....

Mina kära syskon har kommit på en kul grej ,, alla vi 5 syskon skall tatuera in en stjärna på benet och eftersom vi är 5 syskon så blir det en 5 udds stjärna ( samma som sweet stjärnan !)  Jag skall beställa tid och gadda mig nästa lediga dag jag har ,,,skall bli spännande...... Fin grej tycker jag  !  är stolt över minsta syrran som kom på ideen ( PÖSS Memme )

Kramen

Kommentarer
Postat av: frida

Hej! Har saknat dina inlägg, men skönt för dig att få vila lite.



Ska också på Madonna. Går ni på söndagen?



Lycka till med tatueringen. :-)

2009-07-29 @ 19:53:48
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0