090603

Lediga dagen !

hej hej alla godingar , f-låt att jag varit dålig på att uppdatera bloggen men det har varit lite mycket att stå i.
Idag har varit en riktig mys dag, åkte i väg på morgonen för att besöka Santa fe för att kolla in lite kuddar till soffan inför nya tapeten tyvärr öppnade de inte förrän kl1100 så jag drog till IKEA istället drog benen efter mig där lite och bokade in vänninan H för en sväng på Martin Olsson och lunch. Det blev en super trevlig förmiddag och åkte hem för att hämta barnen, lilla F tog med en kompis och stora S påminde mig om utvecklingssamtalet med fröken ! Shit hur kan jag alltid glömma sådant ?  så hem o laga middag och iväg på samtal. S fick fina vitsord och fröken o jag grät lite, 3 år är ganska lång tid och mycket minnen. Hem igen och börja göra sig i ordning för student uppvaktning så snart skall vi iväg med blommor och paket. Visar en före bild på vardagsrummet innan tapeten kommer upp




(Tapeten kommer från Elitis , engelska tapetmagasinet ! ) 




Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0