090610

Ledig dag med lite jobb !

Ja det va min lediga dag men det blev lite jobb ; ) Bara kul tycker jag, känner mig ledig när jag jobbar hiihih.
Jag har äntligen varit och hämtat upp våra Toms shoes !!!! Ahhh såå bra koncept ni bara måste kolla in sidan 
www.tomsshoes.com 

vi har skorna i K-älv vi har även för män ; ) kul va ! Man vill ha dessa skor dels för att de funkar till alla tillfällen och dels för att när du ser dem så vet du att du har varit akitv och gjort något för en bra sak ! Statement alltså .... jag tycker och hoppas att alla i Sverige kommer gå i dessa skor.  Jag skall premiär gå mina imorgon så då får ni en bild på mina Toms, nu degar jag lite innan jag och lilla F skall baka en kaka. 


Stora kramen 

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Klänningen blev godkänd, så jag kommer in imorgon och betalar.

2009-06-10 @ 20:51:51
URL: http://smatufft.blogg.se/
Postat av: Annika

Haloj söt!! Hoppas helgen varit bra!! Glömde av skorna i fredags..kommer sen idag. See u..Kram Annika

2009-06-15 @ 10:00:47
URL: http://smatufft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0