090616

hej kära fina Ni !

Sitter i soffan lite apatisk efter en hektisk dag, åhhh  tänker att imorgon är jag ledig ........ Med ledig menar jag 
kurs kl. 08.00- 12.00 Slänga massa skräp och ha ett möte ang. Näset dagen hemma hos mig på kvällen. 

Ja jag kan bara inte låta bli att engagera mig i saker, Nu är Näset dagen nästa projekt som skall ros i hamn, det är mina ungar som spelar i föreningen och föreningen är helt underbar. 
Såå många trevliga männsikor som lägger ner tid och engagemang (pengar)  för något helt ideellt,  det skapar en väldigt positiv energi vill jag lova.
Så nu skall jag + några andra själar sätta våra kloka huvuden i hop för att skapa en Näset dag ni aldrig tidigare skådat,,,,,,,,,
Ni kommer få höra mer om det senare.

Nu då inför midsommar har jag jordens problem vilken klänning jag skall ha på mig och vad blir det för väder ? 
( Jag skall ju till Hufvudstaden)

 Min lilla F vill ha sin jul klänning !?? ja hon menar att den är såå vacker eller skall hon ha en ny . Dagens ungdom ; ) Kanske kan man hinna till Kungsmässan i morgon och kolla om Zara har nått till barnen jag skall ändå byta mina löpar skor jag köpt där. Så får det bli ,, natti mina kära

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0