090622

Hej Igen !

Nu är vi tillbax från Hufvudstaden, det har varit en super nice resa ! 

På midsommar afton kom vi fram till Syster Maja vid 16.00 och det regnade så vi insåg sanbbt att det inte skulle bli ngt. skansen. Vi började istället fixa med mat och baka midsommar tårta odyl. Vi bara myste och donade omkring hemma hos syrran, lillasyster Frida va ju oxå där så hon busade med ungarna en del. Hela helgen va lugn och trevlig och hotellet vi bodde på va kalas bra tror det hette Scandic Ariadne nere vid Värtahamnen, vi käkade frukost på terassen och hade havsutsikt ,sängarna hade Elhissar så det va ju jätte kul !!!! hihihi

På lördagen gick vi till slottet för att kolla in Skattkammaren och hovsalarna ni kan bara tänka er hur impad lilla F va ! Hon ville oxå ha sådana kläder och prinsessa kronor. Vi promenerade i 9 timmar runt överallt och till slut till skansen för att möta upp systrarna och gå ännu mera. Skansen är ju som Slottsskogen fast du måste betala så jag är inte imponerad ett dugg ..... tråkigt för inga djur va framme och terrariet kostade mer pengar hel knäppt. 

Idag har varit en lugn dag och imorgon har jag ett hemligt möte kl eftermiddag, så kolla in bloggen på kvällen för att se vad jag haft för mig !!!

Kramen 

Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Å vad spännande med hemligt möte!



Du får allt inviga mig i Slottskogen, jag har bara varit där en gång och det var med dig för några år sedan. Jag känner mig mer hemma i Sthlm än Gbg.

2009-06-22 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0