090624

FYI !

Så är sommaren här på allvar ! Nu är det bara att raka benen spraya lite BUS och dra ner till badet.
Idag är ju min sista lediga onsdag för sommaren, jag kommer nu vara ledig på måndagar över Juli, Vi kommer även att stänga butiken i gbg mån-tis och ha öppet ons-lör 12-18 fint va !

Lite ledigt behövs ju när vi har en så lång vinter, jag är på riktigt sommar humör idag och va upp till fiske bilen och handlade in härliga räkor och blåmusslor till en god skaldjurspasta med ett glas vitt vin till ikväll ; ) Frestande? Ja kolla in för arbetet hela huset doftar underbart 




Visar slut resultatet senare
Kramen 

Kommentarer
Postat av: frida

Skäms för att säga det bohus-tös som jag är har jag aldrig ätit musslor. :)



Men din pasta hade jag gärna ätit, det kommer nog bli jättegott!!

Själv ska jag göra mig en kaffedrink nu.

2009-06-24 @ 18:15:19
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0