090626

Idag är min förlovningsdag !

Ja nu i år blir det 11 år sedan jag träffade min älskling, vi förlovade oss för 10 år sedan och jag kan löjligt men sant erkänna att jag är kär i min gubbe ännu. ( Vissa dagar ) Puss älskling !

Jag har lite blandade känslor idag när jag fick den tråkiga nyheten att Michael Jacksson dog idag, herregud min stora ungdoms idaol,   King of POP är borta helt fruktansvärt ! 

Han kommer att trivas bättre i himlen tror jag för han var nog aldrig riktigt ämmad för jorde livet, Han va ju en gud !

Sen är jag så glad för att jag ÄNTLIGEN har hittat mina skor och klickat hem dem en gång för ALLA ! De är mina jag äger dem och jag har små fjärilar i magen bara jag tänker på dem, har gjort en heders plats i garderoben för dem 
ÅÅÅhhh Härliga lycka kommer ni ihåg när jag skrev om dem i Mars ? Då hade jag letat i 2 månader så ända sedan januari har jag försökt få tag i dessa BABYS och om några dagar dimper de ner i min brevlåda :


So long en underbar dag väntar utanför dörren 
Kramen



Kommentarer
Postat av: frida

Jättefina! Så vart hittade du dem till slut?

2009-06-26 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0