090325

Hej hopp !

Idag har jag haft min lediga dag, jag började min morgon tidigt och tog 3 koppar kaffe innan jag kände mig helt klar i knoppen. Sen bar det i väg till Kungälv och Studio Fame på ytterbyvägen där jag fick en mysig start på dagen. 

Det e så gott att bara få sitta och bli ompysslad, läsa skvaller tidningar och kolla in modet från hela världen. Min goa vän Veronica tog emot mig med ett leende som vanligt och satte mig sedan till hennes praktikant Gaby. -Ja Veronica har inte tid med mig så nu går jag till Gaby och hon är hur duktig som helst.
 Hon färgade botten och slingade klippte och jag njöt. Min kollega Tina pinglade in med en latte till mig och vi snackade lite skit ; ) Det bästa jag hittade i skvaller tidningarna var följande :

1. Matthew McCoughney har en 7 månaders baby 

2. Linda Bengtzing är gravid 

Ja det va dessa som chockade mig mest, jag hade inte en aning som Petter skulle sagt ; )      (hahhah vad kul jag e)

Allt är lugnt förutom att jag är sååå trööööt hela tiden jag sover massor, vad har jag för fel ? Är det vår solen som suger musten ur mig ? Jag brukar sova 6-7 h/ natt men nu blir det 10 h. Känner mig som Törnrosa 

Ja ja nu skall jag sluta tjata vi hörs imorran 

Kramen


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Jag tror nog Jocke var lika glad, eller gladare över att få träffa Sebastian. Fast han var så mycket större sa han. Stora killen, en riktigt fin kille med tydligen. Fast det visste vi ju att han skulle bli.



Å jag vill träffa er snart ju!

Är ialla fall glad över att våra vägar korsas för ett tag nu igen.



Kram!

2009-03-25 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0