HELT SLUT !

090323

Måndagens arbetsdag är äntligen slut !  Jag är såå trött att jag ser i kors, sitter hemma och spånar på hur skylten skall se ut imorgon. Vi fick massor av Desigual idag som bara måste skyltas med, plus att vi skall skrubba butikerna för besök från Stockholm i veckan. 

Inköpet med 10 feet blev som vanligt en trevlig pratstund med Malin om ditt och datt hennes mage har börjat växa nu och hon ser så söt ut, skall bli spännande att se den lilla krabaten som ligger där ngn gång i juli.
Idag har min lilla praktikant Johanna börjat hos oss en sån go tjej, hon har hjälpt mig massor idag och vi skall jobba hårt imorgon med. Vi har hängt om Kungälvs butiken och hon har fått ränna upp och ner på stegen för att skylta om. ( Hahha jag har pekat och bossat lite ;  )   
Nu mina kära säger jag :
-Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0