Vilken Helg ! Helt galet kul !

Nu har de åkt  !

Fy , det va med gråten i halsen jag lämmnade mina systrar och vänner på tåg och flyg ! Den underbara helgen är över och verkliga livet tillbax. Det va länge sedan skratt musklerna fick träna så här hårt under såå många dagar. 

Torsdagen anlände de och vi satt hemma och tog det lugnt pratade och lyssnade hur alla har det med jobb, familj och intressen.  Det är intressant att höra allas åsikter och tankar och få nya perspektiv från sina nära o kära. På fredag så jobbade jag 3 timmar och alla tjejer gick på stan och shoppade och hämtade upp mig när kl va14.00 för att käka lunch.
lunchen höll på spåra ut rejält när vi ganska snabbt kom in på alla tjejers favorit ämne.

Vi gap skrattade så hela Brasseri Lipp fick ont i öronen och ganska högljutt klämmer vi ur oss diverse barnförbjudna ord,  damen bakom oss höll på sätta salladen i strupen. Ja ni vet det kom upp frågor som :

-Varför är han den bästa i sängen någonsin ?

- Hur många har du haft` xxx med ?

Sen blir det även bloggförbjudet på resten man måste vara där för att få veta hihihihh

hur som haver så rullar eftermiddagen på och snart är det dax att dra hem för lite uppfixning innan After work på First hotel Centralen med lite CC personal.

 

Jennie , Jag,  Anna-karin , Maria & Frida


Kommentarer
Postat av: jennie näslund

hej hej fin Linn!

saknar götet o allt som de erbjöd!!

har fått 6-pack på magen av allt skratt!

väldigt trevligt!

måste göras om mycket snart!

då är ni välkomna till huvudstaden!

stor puss till dig för en lyckad helg o krama dina super gulliga o hystersiskt roliga vänner!

//Jennie

2009-03-06 @ 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0