090506

Hejsan !

Klänningarna har äntligen kommit till butiken ! Så fina för fester och skolavslutningar bra passform och coola priser ....

     

Min facebook va helt full av fina grattis hälsningar och goa mejl igår från nära och kära,  grymt bra med fejjan , första födelsedagen någonsin som min bror kommit ihåg att jag fyller år tack vare fejjan!!!!!! Schysst ; )

Den mest väldoftande presenten va från min familj Viva la Juicy den kan jag varmt rekomendera luktar sååå gooottt !




[Juicy-couture.jpg]

Jag fick oxå blommogram från kära som gör hela hjärtat varmt  tack ni för att ni gjorde min dag speciell! Även om vissa försökte göra mig äldre .....

Kramen

Kommentarer
Postat av: Annika

Haloj vännen!!



Kommer in o provar lite sen...heter du i efternamn? ska allt leta upp dig på fejan=)...

2009-05-07 @ 12:07:17
URL: http://smatufft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0