090511

Hej ! 

Måndag har oxå stjärnglans , jag älskar att åka till mitt jobb det är aldrig tråkigt ! Därför är det så kul att det är måndag så jag får jobba lite. Skall strax bege mig mot GBG och hämta upp lite grejer har en beställning från Kungälvs butiken, skulle ha hämtat det i lördags men jag va lite snurrig och lämnade bara en kartong och gick hahahah glömde att ta upp det jag skulle ha med mig  ; (  Jajaj så kan det gå ..... 

På agendan idag är lite smått och gott 

1. Annons i GP

2. Städa = som vanligt every day   faan vad det dammar !

3. Prissätta skylten 

4. Ringa Vila ang. reklamationer

5. SÄLJA som bara den !!!!

Soo loong 

Kramen  

Kommentarer
Postat av: cia

Du har då energi som få, det är inte konstigt att man avundas dig lite!! Fest på lördagen upp i ottan för dotterns dansuppvisning på söndagen, pigg på måndagen. Ja själv är man halvmör ännu efter lördagen, utan dansuppvisning o dyl. ska man skylla på åldern eller. Du är då en toppentjej.Stora kramen till dig

2009-05-11 @ 15:35:55
Postat av: Annika



Fick du gjort alla dina punkter idag=))...Kramiz Annika

2009-05-11 @ 20:33:47
URL: http://smatufft.blogg.se/
Postat av: frida

Hej vännen tack för idag!

Om du vill så kan jag kika lite på din design och se om jag får lite bra idéer. Kan du maila mig lite bilder som du skulle vilja ha med? Om du vill ha några. Och har du några färger du gärna vill ha? Jag kan ju se om det blir något bra, annars får du vända dig till ett proffs. ;)

2009-05-12 @ 19:41:54
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag igen. Nu har jag en gjort en till dig som du kan få kika på och se om du gillar. Hör av dig!

2009-05-12 @ 21:29:41
Postat av: JANA

Nog e Linnis en toppentjej allt!



Vilken uppfräschning, viktigt med färger,,:)

bra typsnitt osså :)



Kan du kanske se om det e ngn som kan vara intresserad av

SOYA i Sverige?



www.soyaconcept.com



min webbis www.xm-showroom.com

2009-05-13 @ 01:08:18
Postat av: Anonym

Shit va snyggt...

2009-05-13 @ 09:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0