090513

Onsdag min lediga dag !!

Ja nu är jag ledig,, jag har varit utan dator i 2 dagar har kännt mig NAKEN ,,,,, så det är därför jag inte skrivit på ett litet tag.

Igår hade vi ett tjej gäng som bokat in Sweet GBG för en liten VIP night , det va super trevligt flickorna blev 19 st och det va precis va lilla GBG butiken mäktade med ! 
Vi hade tjejer överallt i Bh och trosor som provade kläder i hela butiken helt galet kuul. 
När vi har bokade kvällar bjuder vi på Vin och tilltugg + en liten genom körare vad som är hett just nu = väldigt uppskattat. 

Glada i hågen kl 2100 drog 19 tjejer i väg med Sweet påsar under armarna,, stor PÖSS till er tjejer för vi hade oxå skit trevligt.

Nu är det tvätt och städ hemma hos mig blläääääää,,,,,  Men jag hör av mig under dagen 

Kramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0