090519

Hallå !

VAd är det med alla Kungälvs bor ? De är galna ! ( And we love them )

Idag började dagen som en häst spark i huvudet, jag var i Kungälv redan 1030 för att fixa lite innan öppning med golvmoppning odyl. men icke ,,,, en kund såg mig och knackade på rutan -hej hej, åååh vad trevligt tänker jag och öppnar butiken. Jag har inte hunnit städa ngt alls och det kommer 10 pers in genom dörren inom loppet av 10 sekunder. Stämmningen är på topp musiken dönar och alla handlar, ingen bryr sig om att jag inte hunnit moppa... hihihihi !

Så började min dag, så nu är humöret på topp och jag får väl lov att städa lite nu istället  ; ) Visar en bild på dessa underbara leggings som kom i samma veva som allt annat hände. De finns i GBG from imrogon !



3 st för 129:-

eller 49.50kr/st

Det är som hittat !!!
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0