090523

Hjärndöd dskussion

Hade en underbar start på morgonen ända tills att jag kom till Parkeringen i Kungälv för att köpa mig en ny månadsbiljett till parkeringen, maskinen ville inte fungera ! 
I över 10 minuter så försökte jag betala och fixa min biljett men icke !!!  Förbenat
Jag kände att jag inte ville betala en dyr dags biljett bara för att maskinen inte funkade och började känna mig lite stressad till affären, jag tar nummret och ringer från mobilen för att meddela att maskinen e paj. När jag talar med tjejen som svarar så liksom blir det bara en felanmälan ( Va faaan?? jag jobbar ju inte för dem ? ) Hon frågar om det inte funkade att köpa en dagsbiljett ? - Det vet jag inte svarar jag , jag skulle köpa en månadsbiljett och den funktionen funkar ej !
- jaha, säger hon
-Men du kan väl ta mitt reg nummer så att jag inte får böter ? säger jag.
-Nä du borde köpt dagsbiljett !
-Varför då ? frågar jag
-Om det funkar skall du köpa den
-Menar du allvar? , frågar jag -blir jag tvungen att köpa ngt som är dyrare och som jag inte vill ha + att jag skall ringa till er och felsöka ( kolla om dagsbiljett köp funkar osv) och felanmäla er maskin ?
-Ja ,(svarar iddioten)
-Nej glöm det ,du tar mitt reg nummer och skriver en notering att jag försökt köpa månadsbiljett och det funkade inte hej.........
 Hon gör motvilligt som jag säger låter ap-tjurig och otrevlig ,

så nu har jag garanterat en böter på bil jäv##%&¤#¤n helv%%6####e
Vad är det med folk ? Tänk om en kund kommer och reklamerar en kort  kjol jag säger -Tyvärr de är slut men du skall ha denna som e dyrare och så syr du till den gammla  själv.

man bllir gaalen

Kramen


Kommentarer
Postat av: Cia

Du e la för goo.Ibland undrar man verkligen om parkeringsvakter har fått nån slags utbildning i att vara så omedgörliga som det bara går.Den kursen handlar ialla fall ínte om att lösa problem över huvudtaget,utan "skapa så mycket problem ni bara kan", på så minimal tid som möjligt så får ni provotion på det vid nästa löneutbetalning. men låt henne inte ta din energi det är hon verkligen inte värd. kram kram cia.

2009-05-25 @ 15:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0